30/7 -12 18:05

Livet rullar på och jag bara jobbar. Nej då, eller kanske lite sant... men det är helt klart värt det när man får pengarna haha. Igår efter jobbet mötte jag upp Anna i centrum och så drog vi och sola. Sen snabbt hem fixade oss sen till fest i Södertälje, det var jätte kul både gammla och nya vänner så det var härligt! Sen rullade vi hem någon gång vid 3. Sov några timmar sen upp bakis och jobba, trött som bara den kan jag ju säga att jag var, men det gick. Och nu sitter jag här framför Sex and the city med vattenmeoln in my ♥ Ikväll blir det chillkväll, min bror komemr hit och ska äta med oss och sen ska jag träffa underbara Ebba som har varit bortrest alldeles för länge nu! Love Ida
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback