27/7 -12 23:00

7 Sex and the city avsnitt senare.. and here I'm! Perfekt kväll för en slitsam dag, jag jobbade och sen inge mer, haha låter som om jag jobbar i någon cool gruva eller något, men det gör jag inte. Det kallas med andra ord Mångfalldens hus, världens mest mysiga café och pryl affär! Men mycket att göra en fin sommardag efter löning, så alla tycker att dom ska åka dit nu, men det är väl bra..! Men nu back to my Marathon.
 
Klickade hem Ricinolja till håret igår, fick hem det idag så nu är en kur påbörjad! Dom säger att håret våxer jätte fort utav det, men jag vet inte vad jag ska tro så vi får se, lägger ut en före och efter bild om några veckor! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback